Curs per a la prevenció, detecció i intervenció de la violència masclista entre l’alumnat

La comunitat educativa de l’Institut Torrent dels Alous se suma a la prevenció de la violència masclista. Alumnes, famílies i professors, de 3r a 4t ESO, assistiran a partir de la setmana vinent als tallers formatius de prevenció, detecció i intervenció de la violència masclista ofertats pel Departament d’Educació.

Tots plegats avancem  cap a unes relacions lliures de violència i saludables.

Les famílies esteu convidades a assistir-hi en les sessions que se celebraran al nostre centre el 22 i 29 d’octubre, de 18:30 a 20:30. Us hi esperem!

Clica aquí per descarregar la carta enviada a les famílies de 3r i 4t ESO.

Autora: Raquel Crespo

Imatge de Grégory Roose