Curs a les famílies sobre detecció, prevenció i intervenció de la violència masclista

Els passats 22 i 29 d’octubre un grup de mares i pares d’alumnes de 3r i 4t ESO van assistir al curs sobre detecció, prevenció i intervenció de la violència masclista. Els assistents van veure vídeos molt interessants, van poder expressar opinions, plantejar dubtes i reflexionar sobre aquest tema tan important que ens pot afectar a tots. Aquests cursos, dissenyats pel Departament d’Educació estan pensats per a tota la comunitat educativa, així, part del professorat està assistint ja a una formació específica, i els alumnes de 3r i 4t els faran també al mes de gener.

Des d’aquí volem donar les gràcies a les famílies que van assistir-hi!