Taller dels alumnes de 2n d’ESO a CosmoCaixa

microscopi

L’observació és font de coneixement, i tot allò que veiem, podem tocar, assaborir…és a dir, tot allò que els nostres sentits poden captar, ens aporta informació sobre el nostre entorn, però els nostres sentits tenen limitacions que la tecnologia sovint ens ajuda a superar.

Instruments com els microscopis i lupes augmenten el poder de resolució dels nostres ulls, de manera que els avenços en els aparelles òptics han canviat la visió de la natura, fent-la cada cop més propera a la realitat.

Els alumnes de 2n d’ESO van tenir l’oportunitat de manipular i aprendre a treballar amb aparells com esteromicroscopis, microscopis invertits, lupes,…en el taller que van realitzar aquest curs a CosmoCaixa, descobrint el què va més enllà del que poden percebre els nostres ulls.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *