Primera promoció del CFGM de Gestió Administrativa d’àmbit jurídic

Enhorabona a la primera promoció del CFGM de Gestió Administrativa d’àmbit jurídic!!!

Aquest grup d’alumnes ha fet un CFGM dissenyat pel Departament d’Ensenyament amb col·laboració amb el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya. Han rebut formació administrativa especialitzada per poder treballar al món empresarial en general i a l’entorn jurídic privat i públic en particular, com als Jutjats, a les oficines de Notaris i Registrados, d’Advocats i Procuradors i a Assessories Jurídiques. A més, aquest CFGM és reconegut com a mèrit específic per entrar a la borsa de treball del Departament de Justícia.

El nostre agraïment també a tots els professionals que han col.laborat amb el centre fent xerrades i especialment als que s’han ofert a formar-los signant convenis de pràctiques. Els alumnes han quedat molt contents de tot el que han après en el mesos que han durat aquests convenis. També el nostre agraïment a tot el personal dels Jutjats de Vilanova que els han ensenyat a fer les feines pròpies de la que pot ser la seva futura professió.

I per últim afegim l’opinió una de les empreses col·laboradores:

<< Des de García Aliaga Despatx jurídic i administració de finques, considerem molt útil i necessari aquest cicle formatiu. Creiem que ja era hora d’especialitzar en l’àmbit jurídic als qui estudien el que envolta la feina administrativa perquè en el nostre entorn té moltes especialitats. Nosaltres hem gaudit aquest últim curs de quatre alumnes de pràctiques i l’experiència ha estat profitosa, enriquidora a nivell personal i professional i, sens dubte, seguirem amb aquesta col·laboració durant el proper curs lectiu.>>