PRESENTACIÓ A L’ALUMNAT SOBRE LA FP DUAL A L’INSTITUT JOAQUIM MIR

SAPS QUÈ ÉS LA FP DUAL?

Si ets alumne/a de primer curs (dels cicles que es detallen seguidament) i t’agradaria combinar els estudis amb activitat productiva al sector empresarial, relacionat amb el teu cicle, amb compensació econòmica, t’interessa la FP Dual.

El proper dimecres 24 de gener, a les 16:00, a la sala d’actes del centre Joaquim Mir, tindrà lloc una presentació adreçada a tot l’alumnat, de primer curs, de les famílies de Comerç I Màrqueting (Activitats Comercials, Comerç Internacional i Transport I logística) I del cicle de grau superior d’Administració I Finances, sobre la FP Dual.

SI ESTÀS INTERESSAT/DA?

Comunica-li a la teva tutora abans del dilluns 22 de gener, que hi assistiràs i t’hi espero per explicar-te com funciona i quines oportunitats t’ofereix l’Institut Joaquim Mir, en empreses com Decathlon, Leroy Merlin, Grup Ondunova, Media Markt, Prysmian o Kuka Robotics entre d’altres.

Si vols més informació sobre l’FP dual pots consultar: www.fpdual.cat

T’esperem!!

Susana Giménez Buendía