VENCA visita a 1r curs de CFGM Gestió Administrativa

Aquest dimecres ha visitat l’Institut  MARTA BERTRÁN, Responsable de Relacions Laborals de DIGITAL LOLA COMMERCE,S.A.U. (VENCA). Ens ha fet una Xerrada sobre aquesta coneguda empresa, amb seu a Vilanova i la Geltrú, on ocupa més de 42.000m2.

Ha explicat algunes dades molt rellevants de la seva activitat logística, d’e-commerce, i les xifres de vendes i comandes que mou, així com la seva expansió internacional.

Hem escoltat de primera mà quines estratègies s’utilitzen en el reclutament de personal, i quines aptituds i actituds son més valorades.

Els alumnes han estat molt participatius i no han dubtat en preguntar sobre el seu futur professional a una empresa que actualment compta amb una plantilla de més de 250 persones.

Moltes gràcies Marta!