MATRÍCULA ALUMNAT NOU ESO CURS 22-23

RECORDEU QUE TOTS ELS DOCUMENTS S’HAN D’ENVIAR EXCLUSIVAMENT A L’ADREÇA ELECTRÒNICA DE SECRETARIA: secretaria@insjoaquimmir.cat

Benvolgudes famílies,

Del 21 al 29  de juny, tots els alumnes que han estat admesos a l’INS Joaquim Mir poden formalitzar la matrícula.

Per tal de fer-ho, cal que:

• Ompliu el full de matrícula D77-FULL DE MATRÍCULA ESO   fotografieu-lo/escanegeu-lo i envieu-ho a l’adreça secretaria@insjoaquimmir.cat amb l’assumpte: Matrícula ESO.

Per a  4t d’ESO cal omplir també el document de Full de matèries específiques 4t d’ESO D84-Full de tria optatives de 4t ESO 22_23

• Consulteu la llista de llibres i material  específic i com adquirir-los a la web del centre: finals de juny.
  • Més endavant, rebreu l’accés a la plataforma de pagament TPVESCOLA per pagar les sortides i les colònies, llicències digitals i la quota voluntària de l’AFA.
  • Més endavant, rebreu l’accés a la plataforma de comunicació i seguiment IEDUCA.

Per tal d’aclarir alguns aspectes sobre el funcionament del centre i l’inici de curs, un convoquem a una reunió per a les futures famílies el dia 6 de juliol de 2022 a les 18h.