Orientació educativa per famílies amb alumnes a 4t d’ESO

CICLE DE XERRADES

Us convidem a assistir a la xerrada:  “Orientació educativa per famílies amb alumnes a 4t d’ESO”

La xerrada facilitarà pautes, eines i recursos que us permetran acompanyar als vostres fills i filles en el procés de reflexió i construcció del seu itinerari formatiu.

I de què parlarem?

– Quins reptes tenen els joves per orientar-se? Com aprenen a prendre decisions?
– Com podem afrontar, amb èxit, les transicions educatives?
– Quins condicionants faciliten i dificulten la tria?
– Quines opcions d’estudis té el meu fill/la meva filla en finalitzar l’etapa educativa en la que es troba? Trenquem tòpics!
– Què puc fer per acompanyar al meu fill/la meva filla a prendre decisions relatives al seu projecte de vida professional?
– Quins recursos tenim al nostre abast? On trobar més informació?

DATA :
Dimarts 26 d’abril
HORARI : De 17.30 a 19 h
LLOC  IMET

Cal formalitzar la inscripció a www.imet.cat, tcontreras@imet.cat o trucant al telèfon 93 814 04 40. Inscripció gratuïta.

Places limitades

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *