Jornada FP Dual INS JOAQUIM MIR i DECATHLON

El passat dijous 14 de març, va tenir lloc el procés de selecció de l’alumnat de primer curs del CFGM d’Activitats Comercial que realitzarà les pràctiques de FP Dual a l’empresa Decathlon.

Les representants de Decathlon van visitar el centre per fer el primer contacte amb l’alumnat, que havia superat el procés de preselecció del centre. En aquest primer contacte, es va poder presentar l’empresa, els seus valors, la seva manera de treballar i els reptes que es poden plantejar. També hi van participar dos alumnes del mateix cicle que han finalitzat les pràctiques. Van oferir la seva visió, molt positiva i més propera a l’alumnat. A més, els candidats van poder manifestar les seves inquietuds.

Decathlon fp dual 1Decathlon fp dual 2

Mitjançant un procés de “ventury shopping”, a través del qual es simulen situacions reals de venda, els candidats van poder demostrar com actuarien i veure de manera molt pràctica si estan preparats.

La jornada va ser un èxit i els 4 llocs disponibles van ser assignats.

Decathlon fp dual 1 2024

Moltes gràcies a Decathlon, al professorat implicat i a l’alumnat per l’entusiasme mostrat!!!