Xerrada “La proteïna d’insecte”

El passat divendres 15 de novembre, l’alumnat de 4t d’ESO de les matèries física i química, i biologia i geologia de l’Institut Joan Amigó i Callau, van rebre la visita de dues expertes de la Universitat Rovira i Virgili on els van presentar la xerrada La proteïna d’insecte és el nostre futur? Els i les alumnes van poder descobrir els avantatges i les curiositats sobre una dieta on la base proteica prové de diferents insectes. Durant la xerrada, els alumnes van poder gaudir d’un petit tastet de diversos insectes, així com diverses barretes energètiques elaborades amb farina d’insecte. La gran majoria dels alumnes s’hi van atrevir a tastar-ho a diferents gustos i opinions….

Aquest és el segon any que els alumnes de 4t d’ESO de l’àmbit cientificotecnològic assisteixen a aquesta xerrada.