Aprenent Matemàtiques i Ciència

Les sortides curriculars són una excel•lent manera d’aprendre. Els alumnes adquireixen els coneixements d’una manera lúdica, contextualitzada i fora dels seu entorn habitual. El passat dimarts 27 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO de l’INS Joan Amigó van fer una sortida en la qual… Llegeix més»

Barcelona Games World

ESTER GALIMANY GUASCH
El divendres 30 de novembre del 2018 els alumnes del cicle d’informàtica (SMX) de l’ institut de l’Espluga de Francolí ens vam aixecar ben d’hora, ben d’hora… i vam agafar el tren, destinació Barcelona.
Un cop vam ser a… Llegeix més»

Descobrir per aprendre

Núria Agustín
Professora de Ciències Socials
Les Coves de L’Espluga són una excel·lent mostra de com van viure els nostres avantpassats en aquesta zona fa milers d’anys. També ens permeten entendre les formacions geològiques iniciades en temps remots. Les diferents exploracions han permès descobrir objectes que han… Llegeix més»

Visitem el Pere Mata

El passat dimarts 13 de novembre els alumnes de 4t vam fer una visita al pavelló dels distingits de l’institut Pere Mata de Reus. A través de les explicacions d’un guia vam descobrir els detalls arquitectònics de l’obra modernista de l’arquitecte Lluis Domènech i Muntaner.… Llegeix més»

Reunió de pares i mares

Benvolguts pares i mares,
Us convoquem a la reunió d’inici de curs, adreçada als pares i mares dels alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO i 2n d’SMX, que tindrà lloc en aquest Institut el dimecres dia 10 d’octubre a 2/4 de 7 del vespre.
Preguem la… Llegeix més»