Xerrada sexualitat 3r ESO

L’Associació Comunitària de Salut Sexual del Camp de Tarragona va venir el passat 19 d’octubre al Centre i han impartit una xerrada a l’alumnat de 3r d’ESO sobre sexualitat.

La xerrada va ser molt interessant i profitosa pel nostre alumnat.

Informació diversa

Per tal d’iniciar el curs amb tota la informació pertinent, a continuació poder consultar la informació:

Pel que fa al menjador, aquest curs faran servir una aplicació mòbil per tal d’evitar al màxim el contacte presencial. A més, podeu consultar la següent informació referent al menjador:

La direcció

Acte de graduació 4t ESO i SMX

El passat 10 de juliol l’Institut Joan Amigó i Callau va acomiadar una promoció molt especial, una promoció que va haver d’acabar el curs treballant, telemàticament, des de casa i que durant tres mesos no va poder sortir a passejar amb els seus companys i… Llegeix més»