En segundo de ESO valoramos tutoriales

Damos fin al proyecto integral sobre texto expositivo aplicado al aprendizaje de gramática. Lo hemos llevado a cabo desde lengua castellana y catalana.
¿Objetivo?
1- Reconocer con más profundidad los tipos de complementos verbales a través de la tutoría entre iguales.
2- Reconocer la propia adquisición de aprendizaje… Llegeix més»

Un itinerari artístic per remoure consciències a l’Espluga de Francolí

Article publicat al Diari de Tarragona:

Projecte ‘Només d’anada’. L’Espluga de Francolí va culminar ahir sis mesos de feina amb una ruta on l’art va fer de fil conductor per parlar sobre migració i sostenibilitat

Un dels punts de l’itinerari pels carrers cèntrics de l’Espluga amb… Llegeix més»

Dibuixos per la igualtat

L’alumnat de 2n d’ESO participa al recull de DIBUIXOS PER LA IGUALTAT que organitza el SIAD del Consell Comarcal de la Conca de Barberà en una proposta per sensibilitzar els infants i adolescents en el tema de la igualtat.

A les imatges podeu veure la… Llegeix més»

Prova Cangur a l’Institut Joan Amigó

Bé sabem que les matemàtiques és una de les matèries que inspira més respecte a la majoria d’alumnes. Per això des del Departament de Matemàtiques de l’Institut Joan Amigó s’intenten fer activitats per estimular l’alumnat tot passant una bona estona.
Així doncs, el passat dijous… Llegeix més»

8M Institut Joan Amigó i Callau

El 8M es van penjar uns murals a les dues entrades del centre amb una pregunta :
“Perquè vols un món igualitari?”
i l’alumnat va penjar les seves respostes en post-its de colors.
Durant la tarda l’alumnat de 3r i 4t van organitzar activitats en commemoració… Llegeix més»

Activitat de música (3r ESO)

Bach, Vivaldi, Händel o Pachelbel són alguns dels compositors més representatius del barroc, però han passat de moda o segueixen presents al segle XXI?
L’alumnat de tercer ha hagut d’investigar sobre les seves vides, el seu llegat musical i també sobre l’ús actual de les seves… Llegeix més»

Presentació projectes del mòdul de síntesi SMX

Avui els alumnes del Cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) de l’Institut Joan Amigó i Callau han presentat els seus projectes del Crèdit de síntesi. Tots els projectes són fets en equip i amb arduino.

Els projectes presentats aquest curs han estat:

• Sistema d’automatització d’un hivernacle
  • Impressora… Llegeix més»