Preinscripció SMX curs 2019-20

Presentació de documentació: fins al 23 de maig de 2019
Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 7 de juny de 2019
Presentació de reclamacions: del 10 al 14 de juny de 2019
Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 19 de juny de 2019
Sorteig del número de desempat: 20 de juny de 2019, a les 11h, als serveis centrals del Departament d’Educació (Via Augusta, 202, Barcelona)
Llista ordenada definitiva: 25 de juny de 2019
Oferta final de places escolars: 5 de juliol de 2019
Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 8 de juliol de 2019
Calendari de la matrícula
Alumnes preinscrits amb plaça assignada (matrícula ordinària): del 9 al 15 de juliol de 2019
Ampliació de sol·licituds (2a fase d’admissió): 3 i 4 de setembre de 2019
Llista d’admesos (2a fase d’admissió): 6 de setembre de 2019
Període de matrícula (2a fase d’admissió): 9 i 10 de setembre de 2019

Sol·licitud de preinscripció

S’ha de realitzar per Internet a aquest enllaç.

Si s’ha emplenat la sol·licitud electrònica (anterior enllaç), el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa que es pugui validar electrònicament de la persona sol·licitant ni de l’alumne. En tot cas, cal presentar la documentació acreditativa que no es pugui validar electrònicament, al centre educatiu que s’ha demanat en primera opció i en el termini establert.

Documentació

Si l’alumne és major d’edat o fa els 18 anys durant l’any 2019, ha de presentar l’original i una fotocòpia del DNI o NIE, només en el cas que no s’hagi pogut validar el document electrònicament; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen, si es tracta d’estrangers comunitaris.

Si l’alumne és menor d’edat i no fa els 18 anys durant l’any 2019, ha de presentar els documents següents:

• Original i fotocòpia del DNI o NIE de l’alumne, només en el cas que no s’hagi pogut validar el document electrònicament; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen, si es tracta d’estrangers comunitaris.
  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI o NIE de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet), només en el cas que no s’hagi pogut validar el document electrònicament; o bé del passaport o del document d’identitat del país d’origen, si es tracta d’estrangers comunitaris.

Més informació Formació professional de grau mitjà. Estudiar a Catalunya. Generalitat de Catalunya.