PARTICIPACIÓ AL TURISTIC CHALLENGE

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Joan Amigó i Callau estant duent a terme un projecte inclòs a la tutoria impulsat per la Diputació de Tarragona junt amb el Patronat de Turisme, el TurisTic Challenge. Els alumnes, per equips heterogenis, han de desenvolupar una proposta turística familiar del nostre entorn tenint en compte les noves tecnologies. La participació en aquest projecte implica que la Diputació es compromet a fer una jornada de formació subvencionada pels alumnes a Tarragona ( TurisTic Day).

El passat dilluns dia 14, els alumnes es van desplaçar fins a Tarragona per dur a terme dos activitats interactives sobre el patrimoni cultural de la ciutat. Primer, van anar al Camp de Mart a fer unes activitats de geocalització per equips, amb l’ajuda d’iPads que els anaven donant pistes de com desenvolupar l’activitat. Després d’esmorzar van anar cap al Parc de la Granotes, prop de l’Amfiteatre, on van seguir fent una altra activitat competitiva per grups sobre la Tàrraco romana.

Aprofitant el desplaçament, després de dinar, van anar a veure ENERGIA 3D al cinema de les Gavarres. ENERGIA 3D relata la història d’amor entre adolescents i es converteix en una finestra al món de la ciència i la tecnologia. Els combustibles fòssils, l’energia hidràulica, la solar, l’eòlica, la nuclear, les piles de combustibles o l’efecte hivernacle, continguts curriculars de l’assignatura de ciències i tecnologia, apareixen davant la mirada de l’alumnat d’una manera amena i divulgativa amb tota la potència del cinema 3D.