ESQUIADA 2020

Una seixantena d’alumnes d’entre 1r i 4rt d’ESO de l’Institut Joan Amigó i Callau van fer la sortida anual a la neu per anar a practicar els esports d’hivern. L’estació escollida va ser La Masella, fent estància a l’alberg “La Bruna” de Bellver de la Cerdanya.

Durant tres fantàstics dies, van poder gaudir d’un bon estat de la neu acompanyat per bones temperatures. Per practicar o aprendre aquests esports van comptar amb la dedicació en exclusiva d’un/a monitor/a en petits grups, que els va ensenyar a perfeccionar la tècnica, alguns amb els esquís i altres amb l’snow. L’últim dia al vespre van gaudir d’una bona experiència: una esquiada nocturna després d’agafar forces amb xocolata desfeta i coca.

Una de les premisses de la sortida és la de fer cohesió entre tot el grup per tant, en les hores lliures es va conviure i crear nous vincles, sense importar l’edat amb l’objectiu de millorar les relacions interpersonals. D’aquesta manera s’estableixen lligams afectius que ajuden al desenvolupament dels adolescents i afavoreixen el seu creixement personal.