El Carnaval arriba a l’ institut JOAN AMIGÓ

El passat divendres 1 de març a l’institut vam celebrar la festa del Carnaval. Els alumnes portaven un parell de setmanes assajant els balls, preparant les músiques i les coreografies, coordinant-se i resolent els conflictes que van sorgint.
La festa va començar a l’hora d’esbarjo. Els alumnes de 4t ens tenien preparat l’esmorzar: coc amb xocolata i sucs de cara a recaptar fons pel seu viatge de fi de curs. Amb la panxa plena cada classe va anar a la seva aula a disfressar-se. A continuació vam rebre a Ses Majestats el Rei i la Reina Carnestoltes de L’Espluga de Francolí, als quals agraïm la visita, i ens vam dirigir tots i totes cap al gimnàs per començar el concurs de balls i disfresses.
Els alumnes de 1rA es van disfressar de superherois i els alumnes de 1rB de la sèrie d’èxit “La casa de papel”. Els alumnes de 2n ens van portar de viatge en avió, disfressant-se de passatgers i d’hostesses. Els alumnes de 3r van venir en pijama. I els alumnes de 4t d’ESO van fer d’espies i es van emportar…..els exàmens!!! Tots van guanyar algun premi: a la millor improvisació, al millor show, al millor vestuari, a la millor planificació … Però el primer premi se’l va emportar la classe de 4t d’ESO.
Tots i totes ens ho vam passar molt bé. Vam riure, vam ballar i ens vam divertir. Fins i tot els professors i professores vam participar fent el característic ball de “Saturday Night” amb el qual vam fer moure l’esquelet a tot l’institut sencer!
Rosalia Anglès
Coordinadora d’activitats