Castanyada – Halloween

Un any més a l’INS Joan Amigó hem celebrat la Castanyada amb unes jornades esportives. Els alumnes han realitzat un torneig de jocs tradicionals i, per classes, han competit en jocs com el mocador, el pitxi, fer punteria a la porteria de futbol i a la cistella de bàsquet o el joc del cementiri. A continuació, han realitzat una triatló per cursos, en la qual havien de córrer, anar amb patinet i anar amb bicicleta pel pati del centre.

La jornada ha estat un èxit, i, com que tots/es han participat molt activament aquest any el premi no se l’ha endut el curs guanyador sinó que hi ha hagut un detall per a cada alumne del centre: caramels de Halloween i un bolígraf serigrafiat de l’institut.

Com cada any els alumnes de 4t d’ESO han preparat l’esmorzar: coca amb xocolata i sucs per a tota la comunitat educativa, per tal de recaptar diners de cara al viatge de fi de curs.

A més, al final de la jornada, s’ha repartit el premi al guanyador del concurs de Halloween que realitza la Comissió d’Impuls de l’Anglès, i que aquest any ha consistit en desxifrar uns criptogrames relacionats amb Halloween. La guanyadora ha estat la Jenny Vancells, de 2n d’ESO, que s’ha emportat un val de 10 euros per gastar en material escolar.

Veure totes les fotos de les activitats de la Castanyada 2016

Castanyada 2016  Alumnes castanyada