Primer d’ESO coneix l’autor de “L’oreneta de Mont-sacer”

Avui en Xavier Llopart ha continuat les seves xerrades amb l’alumnat del nostre institut. En concret, els nois i noies de primer d’ESO han pogut conèixer de més a prop l’autor de “L’oreneta de Mont-sacer”.

Per fi li han pogut posar una cara, una alçada, una veu i, sobretot, una vida! Aquest escriptor els ha explicat moltes de les seves vivències i anècdotes al voltant de la seva passió: el periodisme. I a través de la seva biografia, els alumnes han compartit les impressions que els ha desencadenat llegir aquesta novel·la. També han volgut mostrar a l’autor els llibres de solapes (els lapbooks) de “L’oreneta de Mont-sacer”que han creat.

Entusiasme, interès, inquietuds, imaginació… són sensacions que han produït conèixer moltes de les seves experiències. Alhora en Xavier s’ha sentit captivat per les intervencions que feien els nois i noies.

Volem agrair el temps que en Xavier Llopart ens ha dedicat aquests dos dies. I esperem que durant molt de temps puguem continuar aquesta col·laboració!

Alumnes de 1r d’ESO Alfa amb l’autor:

Alumnes de 1r d’ESO Beta amb l’autor:

Alumnes de 1r d’ESO Gamma amb l’autor: