Gràcies Eulàlia

Petit homenatge per a una gran trajectòria

Els alumnes i professors hem volgut retre un petit homenatge a una companya molt estimada que, després de molts anys de dedicació i compromís amb l’educació, es jubilarà el proper mes de setembre.

La comunitat educativa li ha expressat l’agraïment per la seva tasca, la seva professionalitat i l’empremta que ha deixat en generacions d’alumnes i companys. Ha estat un moment emotiu, ple de somriures i bons desitjos per a aquesta nova etapa.

Des de l’institut, li volem donar les gràcies per tots aquests anys compartits i desitjar-li una jubilació plena de salut, il·lusions i nous projectes.

Moltes gràcies per tot i molta sort en aquesta nova etapa!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut