XX Trobada de Corals a la Bisbal

El dimecres 26 s’ha celebrat la XX Trobada de Corals d’Educació Infantil i Primària, que anualment organitza el Departament d’Educació, al Teatre Mundial de la Bisbal d’Empordà. Aquest curs els alumnes de 4t han participat conjuntament amb diferents escoles del territori per posar en escena la cantata So de Lluna, producció dels serveis educatius del Camp d’Aprenentatge Pau Casals del Vendrell, juntament amb el Petit Taller de Cançons (PeTaCa).

Aquest segon trimestre hem estat practicant les 3 cançons que hem cantat a la cantata. Teníem un gran repte, i és que les cançons no eren gens fàcils… però amb esforç i dedicació el concert ha sortit rodat. La cantata compta amb onze cançons per a veus infantils i una narració. Nosaltres hi hem participant cantat dues cançons individualment: Llàgrimes dels estels i L’avui és aquí i, per acabar el concert hem cantat tots junts la cançó: Feliçorionak. De fet, ens ha agradat tant que l’estem fent servir per felicitar als nostres companys/es quan fan anys a l’aula.

Enhorabona a tots els i les alumnes de 4t, ho heu fet molt i molt bé!!  A continuació us deixem el vídeo amb l’actuació perquè ho pugueu gaudir també des de casa.

Molt bona música a tothom!!