Pen Pals

Els nois i noies de 5è i 6è estem treballant en anglès un projecte de Pen pals.

Us preguntareu què és un “pen pal”? Un pen pal és una persona que té més o menys la mateixa edat que nosaltres i amb la qual ens cartegem, però que no coneixem personalment. Enguany, des de l’escola ens hem posat en contacte amb English teachers d’una escola d’ Itàlia i una de Turquia. L’objectiu de l’activitat és el de conèixer una realitat diferent de la nostra i que mitjançant les cartes tradicionals podem practicar l’anglès escrit. Els nois i noies s’han esforçat en fer un esborrany de la carta, passar-la a net amb la millor lletra possible i en alguns casos fins i tot l’han decorat. En aquesta primera carta els  hem explicat qui som, d’on som, com som.. També hem parlat dels nostres gustos i les nostres rutines. Hem aprofitat per fer també alguna pregunta. Hem fet especial incís en no donar dades personals i totes les cartes van “from teacher to teacher”. Quan arribin a les respectives escoles seran repartides als seus destinataris. Esperem que aquesta sigui la primera de les moltes que vindran. Tenim moltes ganes d’explicar coses del nostre poble i del nostre país.

Us mantindrem informats!!!