Entrevistem al conserge de l’escola.

Reporters La Vila

En Martí Minobas és el conserge de la nostra escola des de fa set anys. Té 46 anys i diu que es diverteix molt sent conserge. El que més li agrada és obrir la porta als nens i nenes de La Vila pels matins.

El conserge d’una escola fa moltes feines, sobretot de diferents àmbits: manteniment, consergeria,  recepció i cooperació i assistència al funcionament del centre. Per exemple canviar fluorescents, arreglar endolls o lavabos espatllats, fer fotocòpies, obrir i tancar portes, pintar espais i mobles, netejar patis, regar, revisió de les instal·lacions d’aigua i gas, control de claus, etc.

En Martí està molt entretingut a l’escola !!