2n Fem una maqueta del poble

Aquest trimestre l’alumnat de segon hem estat treballant Palamós.

Ens hem adonat de la importància que té conèixer la seva història, edificis importants, llegendes, llocs, etc.

Dins del projecte hem fet sortides per l’entorn, hem treballat el plànol de la vila ubicant-hi diferents llocs d’interès, etc.

Una de les activitats que més ens ha engrescat ha sigut fer una maqueta del municipi on tots hi hem pogut col·laborar fent cases, edificis, la platja, l’escola, mobiliari urbà, cotxes, senyals de trànsit, etc. i que ens ha servit per veure que el treball en equip ha sigut imprescindible per assolir l’objectiu que ens havíem proposat.

Aquest projecte ha estat una experiència molt enriquidora que ha fet créixer el nostre sentiment de pertinença a Palamós.

Per veure què anem fent, cliqueu aquí:

DESCOBRINT PALAMÓS