Continuem gaudint amb la música a la comunitat de petits

Les tardes a la comunitat de petits, estan plenes de música!!

Els dilluns els i les alumnes d’I3 continuem aprenent tot gaudint amb la música. Instruments, cançons, dansa i moviment, formen part de les nostres sessions musicals. Mica en mica anem adquirint coneixements i els anem relacionant entre ells.

Les tardes de dimarts, dimecres i dijous, són els alumnes d’I4 i I5 que participen en petits grups a les sessions de música. La caixa de la “sorpresa musical” sempre ens porta coses noves: instruments, cançons, disfresses… que sempre estan relacionades amb el treball que realitzarem durant la sesisó. Aquest mes de febrer hem conegut i tocat tambors africans, panderos, bongos i tambors.

Si cliqueu a l’enllaç veureu imatges i alguns video de les nostres estonetes musicals.

Música comunitat petits mes de febrer