Dimecres 8 de novembre, VAGA GENERAL

Benvolgudes famílies,

Des de diferents organitzacions sindicals s’ha convocat una jornada de vaga general pel proper dimecres 8 de novembre.

Tots els mestres de l’ Escola La Vila donem suport a la convocatòria de vaga general i farem vaga aquest dia, per la qual cosa quedaran afectades totes les classes de tots els cursos i no es podrà garantir l’atenció als alumnes en tota la jornada escolar. En compliment de la normativa vigent, el centre restarà obert d’acord amb els serveis mínims previstos des del Departament d’Ensenyament.

No hi haurà servei de menjador.

L’AMPA de l’escola s’adhereix a la vaga general. Per tant, no hi haurà activitats extraescolars en tot el dia.
Palamós, 7 de novembre de 2017

Us podeu descarregar la circular aquí

Equip directiu Escola La Vila Palamós