Celebrem la Castanyada!

Com cada any a l’Escola celebrem la Castanyada. Hem fet panellets de diverses varietats (avellanes, coco, xocolata i codony) i ens els hem menjat juntament amb les castanyes ben torradetes. També hem fet tallers ben divertits relacionats amb la festa.

Colònies p5, 2n i 4t

Aquest any els nens i nenes de p5, 2n i 4t hem anat de colònies a la casa Món Serè. Allà hem fet moltes activitats relacionades amb la muntanya i la granja (rutes, gimcana, fer pà, fer iogurt, fer castells, buscar bolets, jocs de nit,…) i ens ho hem passat d’allò més bé! Us ensenyem algunes de les fotografies.

Benvinguts al curs 2018-19

Final de curs

Per tancar el curs hem fet diferents activitats molt interessants i divertides.

Dijous els nens i nenes de 6è van preparar unes obres de titelles per representar-les a p3, p4 i p5. Van preparar-ho tot ells mateixos: els titelles, els escenaris i fins i tot el text de la història.

I divendres, l’últim dia, 6è va preparar per tota primària una gimcana relacionada amb jocs d’aigua.

I els d’infantil també vam fer jocs relacionats amb l’aigua i les bombolles de sabó.

Per acabar el dia, vam fer tota l’escola junta el comiat dels nens i nenes de 6è, entregant-los uns detalls que havíem fet per cicles a les classes i tots junts vam menjar-nos un gelat.

BON ESTIU!!!!!!!!

OFERTA PLACES VACANTS

OFERTA PLACES VACANTS ESCOLA DE BOSC DE MONTJUÏC

Curs Places Ordinàries Places NEE
INFANTIL  (P3) 46 4
INFANTIL (P4) 3 0
INFANTIL (P5) 0 0
PRIMER 0 0
SEGON 0 0
TERCER 0 0
QUART 0 2
CINQUÈ 0 1
SISÈ 0 0

MATRICULACIÓ

Dies: Del dijous 21 al dimecres 27 de juny (ambdós inclosos)

Lloc: A Secretaria de l’Escola

Horari:

• De 9 a 10:30h
  • De 12 a 13:30h
  • De 15 a 16h

Telèfon de l’Escola per qualsevol dubte: 93 441 42 24

104è aniversari de l’Escola!

Avui hem celebrat el 104è aniversari de l’Escola. Hem començat el dia amb un ball de Gegants i unes coreografies preparades per uns nens i nenes.

Després, al llarg del matí, hem fet activitats esportives diverses: equilibris, zumba, punteries, circuits, jocs populars,… Ens ho hem passat d’allò més bé!!!

Us ensenyem les fotos dels jocs d’infantil:

I els jocs de primària: