Passem un dia genial a Can Santoi

En aquest segon trimestre els nens de 6è A de l’escola hem anat de sortida al camp d’aprenentatge de Can Santoi. En aquesta sortida hem treballat la riera de Vallvidrera i el seu ecosistema.

El grup de 6è A vam anar fins al camp d’aprenentatge amb autobús,en res vam estar allà.
Una vegada vam arribar al camp d’aprenentatge ens vam dividir en grups de 5 persones i el Miquel (monitor) ens va explicar les activitats que duríem a terme. Ens va repartir el material per cada grup i cap a la riera que vam anar.
Quan vam arribar a la riera vam estudiar les característiques com per exemple : la profunditat, la velocitat del cabal, l’amplada , la temperatura , la direcció de l’aigua etc… També vam agafar petits animalons per poder estudiar la qualitat de l’aigua.

Per acabar vam anar al laboratori i en l’ajuda de la lupa binocular i unes fitxes que ens van deixar els monitors vam poder saber el nom dels animalons i si eren insectes o no.També vam poder saber la qualitat de l’aigua d’aquell dia.
Finalment vam tornar a l’escola caminant i investigant la rierada tan bonica que tenim aquí a Molins de Rei.