Salvem contes per al Drac

Fa uns dies l’escola va rebre una carta del Drac on ens demanava la seva ajuda.

“Una altra cosa que em fa encara MÉS feliç és que les nenes i els nens em portin llibres. M’agrada molt llegir les històries de fantasia i d’aventures que hi ha als contes! Però no vull un conte qualsevol… ha de ser un conte SALVAT, un conte escollit! Què vol dir, això de conte SALVAT?
Imagina’t que ve una GRAN tempesta i has d’arrencar a córrer fins a arribar molt lluny per salvar-te. Només et pots endur UN sol conte! Quin agafaries?”

I això vam fer. Ens vam posar a parlar de contes, a fer tries, a explicar per què voldríem salvar uns contes en concret.

Finalment, aquest van ser els CONTES SALVATS per cada classe. També podeu anar a la Biblioteca el Molí, a la segona planta, i veure l’exposició completa amb la resta d’escoles de la Vila.

I tu, quin salvaries?