Avaluació EDC

OBJECTIU 1  Assegurar el relleu de la coordinadora digital.


Actuacions
 Temporalització cursos
1r 2n 3r 4t
1.1 Acceptació de la proposta. X
1.2 Realització de la formació d’estratègia digital. X X X X
1.3 Explicació i traspàs de tota la documentació. X
Valoració S’han redactat totes les tasques a realitzar per la persona coordinadora digital de centre.
Evidències Document de traspàs

Funcions de la coordinació de cultura digital

OBJECTIU 2 Actualitzar el desplegament complet de la competència digital de l’alumnat a tots els nivells.


Actuacions
 Temporalització cursos
1r 2n 3r 4t
2.1 Explicitar nivell a nivell, la competència digital a assolir X X
2.2 Crear bases d’orientació o rúbriques per a cada nivell X X
Valoració S’ha redactat la CDA

S’han creat les rúbriques de 6è.

Evidències Full amb la gradació per cicles

Autoavaluacions d’educació primària

OBJECTIU 3
Fomentar el treball amb altres professors de manera cooperativa.


Actuacions
 Temporalització cursos
1r 2n 3r 4t
3.1. Establir reunions periòdiques per compartir experiències i idees. X X X X
3.2. Avaluar els resultats de les accions dutes a terme. X X X X
Valoració Tot el treball docent s’organitza a partir del Drive del domini escmadorell. A partir d’unitats compartides i subcarpetes, s’estructura la informació i es comparteix seguint les directrius marcades pel centre. La valoració és positiva, ja que permet compartir els documents i acords de forma àgil i segura.
Evidències Drive escmadorell (ús intern de l’equip docent).
OBJECTIU 4 Establir mecanismes d’autoavaluació i reflexió personal dels alumnes.


Actuacions
 Temporalització cursos
1r 2n 3r 4t
4.1 Dissenyar l’autoavaluació a tots els nivells de Primària. X X
4.2 Crear en línia l’eina d’autoavaluació i retroacció de l’alumnat de CS.. X X
Valoració S’han aplicat dues autoavaluacions amb feedback acordat. Una al mes de febrer, on reflexionaven sobre diferents aspectes i acordaven propostes de millora. Una segona al mes de maig on valoraven el grau d’assoliment de les seves propostes de millora. En ambdós casos, l’equip docent ha fet un retorn personal a l’alumne/a. Aquests documents s’han adjuntat als informes corresponents a les famílies.
Evidències Autoavaluacions d’educació primària
OBJECTIU 5 Establir col·laboracions externes fent ús de tecnologies digitals.


Actuacions
 Temporalització cursos
1r 2n 3r 4t
5.1. Establir reunions periòdiques amb el CCiTUB per crear experiències i idees. X X X X
5.2. Avaluar els resultats de les accions duts a terme. X X X X
Valoració S’ha realitzat molt més del que està previst, incorporant activitats de microscòpia, laboratori, anàlisi…
Evidències Sites Molins és aigua. On trobem l’aigua a Molins?
OBJECTIU 6
Mantenir i actualitzar periòdicament el repositori de recursos digitals, seguint els criteris acordats a la FIC.


Actuacions
 Temporalització cursos
1r 2n 3r 4t
6.1 Fer una trobada trimestral per validar recursos. X
6.2 Revisar anualment el contingut del repositori. X
Valoració Es valora que el repositori creat a partir de la demanda de la FIC el curs 21/22 no és útil pel funcionament intern de l’escola. Per aquest motiu, deixem d’actualitzar el repositori, eliminarem l’objectiu 6 i seguirem amb el funcionament intern al Drive d’Unitats Compartides..
OBJECTIU 7
Utilitzar les tecnologies digitals per involucrar, motivar l’alumnat i reduir amb les seves experiències a l’aula les bretxes de gènere detectades (AR, VR, Drons, Scratch, impressió 3D…).


Actuacions
 Temporalització cursos
1r 2n 3r 4t
7.1 Establir col·laboracions amb l’àrea d’emprenedoria de l’Ajuntament de Molins de Rei. X X X X
7.2 Aplicar el pla de robòtica del centre. X X X X
1.3 Explicació i traspàs de tota la documentació. X
Valoració S’han realitzat totes les activitats previstes, apropant el pensament computacional i el món digital a tot l’alumnat de Primària, com també trencant estereotips de gènere dins d’aquest àmbit més científic.
Evidències Calendari:

Octubre: Scratch 6è

Novembre: Scratch 5è i Microbit 3r

Desembre: Microbit 4t

Febrer: Drons 1r

Març: Drons 3r (inicial) i 4t (avançat)

Abril: Realitat virtual 5è, Makey makey 4t, Dibuix 3D 2n

Maig: Drons avançat 6è

Articles a la pàgina Web:

Espai Digital

Robòtica