OBJECTIU 1 | Assegurar el relleu de la coordinadora digital. | ||||
Actuacions |
Temporalització cursos | ||||
1r | 2n | 3r | 4t | ||
1.1 Acceptació de la proposta. | X | ||||
1.2 Realització de la formació d’estratègia digital. | X | X | X | X | |
1.3 Explicació i traspàs de tota la documentació. | X | ||||
Valoració | S’han redactat totes les tasques a realitzar per la persona coordinadora digital de centre. | ||||
Evidències | Document de traspàs | ||||
OBJECTIU 2 | Actualitzar el desplegament complet de la competència digital de l’alumnat a tots els nivells. | ||||
Actuacions |
Temporalització cursos | ||||
1r | 2n | 3r | 4t | ||
2.1 Explicitar nivell a nivell, la competència digital a assolir | X | X | |||
2.2 Crear bases d’orientació o rúbriques per a cada nivell | X | X | |||
Valoració | S’ha redactat la CDA
S’han creat les rúbriques de 6è. |
||||
Evidències | Full amb la gradació per cicles | ||||
OBJECTIU 3 |
Fomentar el treball amb altres professors de manera cooperativa. | ||||
Actuacions |
Temporalització cursos | ||||
1r | 2n | 3r | 4t | ||
3.1. Establir reunions periòdiques per compartir experiències i idees. | X | X | X | X | |
3.2. Avaluar els resultats de les accions dutes a terme. | X | X | X | X | |
Valoració | Tot el treball docent s’organitza a partir del Drive del domini escmadorell. A partir d’unitats compartides i subcarpetes, s’estructura la informació i es comparteix seguint les directrius marcades pel centre. La valoració és positiva, ja que permet compartir els documents i acords de forma àgil i segura. | ||||
Evidències | Drive escmadorell (ús intern de l’equip docent). |
OBJECTIU 4 | Establir mecanismes d’autoavaluació i reflexió personal dels alumnes. | ||||
Actuacions |
Temporalització cursos | ||||
1r | 2n | 3r | 4t | ||
4.1 Dissenyar l’autoavaluació a tots els nivells de Primària. | X | X | |||
4.2 Crear en línia l’eina d’autoavaluació i retroacció de l’alumnat de CS.. | X | X | |||
Valoració | S’han aplicat dues autoavaluacions amb feedback acordat. Una al mes de febrer, on reflexionaven sobre diferents aspectes i acordaven propostes de millora. Una segona al mes de maig on valoraven el grau d’assoliment de les seves propostes de millora. En ambdós casos, l’equip docent ha fet un retorn personal a l’alumne/a. Aquests documents s’han adjuntat als informes corresponents a les famílies. | ||||
Evidències | Autoavaluacions d’educació primària |
OBJECTIU 5 | Establir col·laboracions externes fent ús de tecnologies digitals. | ||||
Actuacions |
Temporalització cursos | ||||
1r | 2n | 3r | 4t | ||
5.1. Establir reunions periòdiques amb el CCiTUB per crear experiències i idees. | X | X | X | X | |
5.2. Avaluar els resultats de les accions duts a terme. | X | X | X | X | |
Valoració | S’ha realitzat molt més del que està previst, incorporant activitats de microscòpia, laboratori, anàlisi… | ||||
Evidències | Sites Molins és aigua. On trobem l’aigua a Molins? |
OBJECTIU 6 |
Mantenir i actualitzar periòdicament el repositori de recursos digitals, seguint els criteris acordats a la FIC. | ||||
Actuacions |
Temporalització cursos | ||||
1r | 2n | 3r | 4t | ||
6.1 Fer una trobada trimestral per validar recursos. | X | ||||
6.2 Revisar anualment el contingut del repositori. | X | ||||
Valoració | Es valora que el repositori creat a partir de la demanda de la FIC el curs 21/22 no és útil pel funcionament intern de l’escola. Per aquest motiu, deixem d’actualitzar el repositori, eliminarem l’objectiu 6 i seguirem amb el funcionament intern al Drive d’Unitats Compartides.. |
OBJECTIU 7 |
Utilitzar les tecnologies digitals per involucrar, motivar l’alumnat i reduir amb les seves experiències a l’aula les bretxes de gènere detectades (AR, VR, Drons, Scratch, impressió 3D…). | ||||
Actuacions |
Temporalització cursos | ||||
1r | 2n | 3r | 4t | ||
7.1 Establir col·laboracions amb l’àrea d’emprenedoria de l’Ajuntament de Molins de Rei. | X | X | X | X | |
7.2 Aplicar el pla de robòtica del centre. | X | X | X | X | |
1.3 Explicació i traspàs de tota la documentació. | X | ||||
Valoració | S’han realitzat totes les activitats previstes, apropant el pensament computacional i el món digital a tot l’alumnat de Primària, com també trencant estereotips de gènere dins d’aquest àmbit més científic. | ||||
Evidències | Calendari:
Octubre: Scratch 6è Novembre: Scratch 5è i Microbit 3r Desembre: Microbit 4t Febrer: Drons 1r Març: Drons 3r (inicial) i 4t (avançat) Abril: Realitat virtual 5è, Makey makey 4t, Dibuix 3D 2n Maig: Drons avançat 6è Articles a la pàgina Web: |