Diagnosis

Tal com s’indica en la guia d’elaboració de la diagnosi, hi ha diferents formes possibles per realitzar aquesta diagnosi: anàlisi dels indicadors de centre, realització d’enquestes a la comunitat escolar, entrevistes, observacions, ús de la rúbrica del pla TAC, de l’eina SELFIE, etc. Totes aquestes tècniques ens proporcionen molta informació. Cal destacar que a l’EDC només s’hi han d’incloure les conclusions argumentades de la diagnosi, que permetin entendre la selecció dels objectius.

Punts Forts
A1 Al centre comptem amb una estratègia digital
C1 Al centre la infraestructura digital recolza l’ensenyament i l’aprenentatge amb tecnologies digitals.
C8 Al centre hi ha dispositius digitals que són propietat del centre i que l’alumnat pot utilitzar quan els necessita.
E1 El professorat de l’escola cerca recursos educatius en línia.
E3 El professorat del nostre centre empra el Moodle amb l’alumnat.
E4 El professorat utilitza tecnologies digitals per a la comunicació relacionada amb el centre educatiu.
H1 L’alumnat aprèn a actuar de forma segura a internet.

Punts Febles
A4 OP Al centre el professorat li manca temps per explorar com millorar el seu mètode d’ensenyament amb tecnologies digitals.
B3 Al nostre centre utilitzem poc les tecnologies digitals per col·laborar amb altres organitzacions.
G7 OP Falta ajuda al professorat per utilitzar tecnologies digitals per a finalitats d’avaluació.
H15 Al centre ha de rebre suport especialitzat per resoldre incidències tècniques.

Aspectes a millorar
B3 Utilitzar les tecnologies digitals per col·laborar amb altres organitzacions.
C10 OP L’alumnat pot endur-se dispositius portàtils a casa quan és necessari.
G3 Poc ús de les tecnologies per retroalimentar a l’alumnat.

Un cop analitzades les enquestes de competència docents vers la competència digital, el resultat del Selfie i entrevistes amb diferents famílies, s’han acordat una sèrie d’objectius a assolir.