Informació General

La preinscripció és el tràmit que cal fer per ser admès per primera vegada en un centre sostingut amb fons públics i per canviar de centre.

Per fer la preinscripció cal:

• conèixer el calendari de tot el procés,
  • consultar els centres i l’oferta de places escolars,
  • conèixer els criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds i la documentació necessària per justificar-los,
  • presentar la sol·licitud i la documentació en el terminis establerts.

Les sol·licituds s’ordenen a partir de l’aplicació dels criteris de prioritat.

Cada centre educatiu informa del seu projecte educatiu, dels ensenyaments que imparteix, de les places de què disposa, de l’adscripció a altres centres i si té mitjans específics d’adaptació a determinades discapacitats dels alumnes. Normalment els centres organitzen jornades de portes obertes abans del període de preinscripció.

Cada any el Departament publica la resolució que regula el procés de preinscripció, on s’estableixen les dates i els terminis que són específics per a cada ensenyament.

Dates de la preinscripció del curs 2021-2022

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 11 de març de 2021
  • Presentació de sol·licituds en suport informàtic: del 15 al 24 de març de 2021
  • Presentació de documentació: fins al 26 de març de 2021

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 19 d’abril de 2021
  • Presentació de reclamacions: del 20 al 26 d’abril de 2021
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 30 d’abril de 2021
  • Sorteig del número de desempat: 5 de maig de 2021, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 7 de maig de 2021
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 28 de maig de 2021
  • Oferta final de places escolars: 4 de juny de 2021
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juny de 2021

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària: del 14 al 18 de juny de 2021

La llista d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció i admissió es publica el 30 de setembre de 2021.