Planificació i Avaluació

OBJECTIU 1  Assegurar el relleu digital de la coordinadora digital
Actuacions

1.1 Acceptació de la proposta.

1.2 Incorporació al grup de coordinadors digitals (CRP) i al de coordinadors novells

1.3 Explicació i traspàs de tota la documentació

X X X X
X X
1.4. Seguiment i acompanyament per part de la comissió digital X X X
Recursos PDI, entorn Gsuite, ordinadors portàtils, tauletes, registres
Responsable Direcció.
Mecanismes de seguiment Reunions periòdiques.
Criteris d’avaluació Tasques de la programació de la coordinació digital realitzades amb èxit (80%)
OBJECTIU 2  Actualitzar el desplegament complet de la competència digital de l’alumnat a tots els nivells

2.1 Explicitar, per cicles, els sabers a assolir

2.2 Crear bases d’orientació o rúbriques per a cada nivell

X X
x x X
Responsable Comissió d’estratègia digital
Mecanismes de seguiment Rúbriques d’autoavaluació, avaluació de les activitats, observació d’aula.
Criteris d’avaluació – Graelles actualitzades per nivells amb els sabers actuals del currículum

– Elaboració de graelles amb els criteris d’avaluació (1 per nivell)

OBJECTIU 3 Fomentar el treball amb altres docents de manera cooperativa
Actuacions

3.1. Establir reunions periòdiques per compartir experiències i idees.

3.2. Establir la codocència en els espais digitals

x x x x
Recursos PDI, Google Drive, formularis electrònics, ordinadors portàtils, correus corporatius o Gmail.
Responsable Coordinadores.
Mecanismes de seguiment Reunions periòdiques, rúbriques d’autoavaluació, avaluació de les formacions i/o activitats, posada en comú d’experiències d’aprenentatge.
Criteris d’avaluació Trobades anuals per compartir experiències d’èxit entre docents (3 mínim al curs)
OBJECTIU 4  Establir mecanismes d’autoavaluació i reflexió personal dels alumnes

4.1 Dissenyar l’autoavaluació a tots els nivells de Primària

4.2 Crear en línia l’eina d’autoavaluació i retroacció de l’alumnat de CS.

Responsable Cap d’estudis
Criteris d’avaluació Graelles d’autoavaluació (3 mínim per nivell)
OBJECTIU 5 Utilitzar les tecnologies digitals per involucrar, motivar l’alumnat i reduir amb les seves experiències a l’aula les bretxes de gènere detectades
Actuacions

5.1. Establir reunions periòdiques amb el CCiTUB per crear experiències i idees.

5.2. Establir col·laboracions amb l’àrea d’emprenedoria de l’Ajuntament de Molins de Rei

5.3. Aplicar el pla de robòtica del centre x x x x
5.4. Establir relacions externes segons necessitats puntuals de centre o d’aula x x x x
Responsable Coordinadores.
Criteris d’avaluació – Valoració de satisfacció dels tallers per part de l’alumnat (80%)

– Realització d’activitats / tallers (2 mínim/nivell)

OBJECTIU 6  Mantenir i actualitzar periòdicament el repositori de recursos digitals, seguint els criteris acordats a la FIC
Actuacions

6.1 Fer una trobada trimestral per validar recursos.

6.2 Revisar anualment el contingut del repositori.

Responsable Equip de mestres
Criteris d’avaluació – Repositori mantingut i actualitzat