Preinscripció

Voleu conèixer la nostra escola?
Esteu interessats en saber quin és el nostre projecte educatiu?

Enguany, us oferim tot un seguit d’activitats virtuals:

• Participeu en les videoconferències, on us presentarem el nostre projecte. Cal fer la inscripció en aquest formulari.

• Realitzeu un tour virtual per les nostres instal·lacions.

• Visioneu una selecció vídeos amb píndoles, sobre el dia a dia dels nostres alumnes.

• Consulteu el dossier que recull el més destacat del nostre projecte.

• Navegueu pels menús del nostre web per descobrir com treballem.

Desitgem que aquestes propostes siguin del vostre interès i us acostin a la nostra realitat educativa. Recordeu que sempre podeu contactar amb nosaltres per resoldre qualsevol dubte.

ACLARIMENT

Lamentablement, el context actual de la pandèmia per SARS-CoV-2 no ens permet dur a terme jornades de portes obertes presencials, com sempre ens ha agradat fer-les… Hem pres aquesta decisió, seguint els criteris de:

• Coherència amb el nostre Pla d’Organització de Centre, que recull totes les mesures que s’apliquen a l’escola.

• Respecte a les nostres famílies, que només poden accedir al centre en casos molt excepcionals.

• Consciència social, davant les restriccions que tothom està patint.

IMPORTANT

El Departament d’Ensenyament ha marcat del 15 al 24 de març el termini de presentació de sol·licituds, per a la matriculació dels alumnes de 2n cicle d’Educació Infantil i Educació Primària, de cara al curs 2021-22.