Menjador

L’AFA gestiona i organitza el menjador escolar a través de l’empresa Serunion, així com el cobrament de les quotes.

L’Escola compta amb cuina pròpia. La dietista de l’empresa elabora els menús amb productes ecològics i de proximitat, també hi ha menús especials per a al·lèrgies o intoleràncies.

L’horari de menjador és:

• Jornada partida: de 12:30 a 15:00 hores.
  • 20 de desembre i a partir del 5 de juny de 2024: de 13:00 a 15:30 hores

La Comissió de Menjador està formada per la direcció de l’escola, dues representants de l’AFA i dos representants de la empresa Serunion. Es reuneix cada dos mesos i fan el seguiment dels temes relacionats amb el menjador.

NORMATIVA DE CONTRACTACIÓ DEL MENJADOR ESCOLAR

a. Tarifes. Els preus per a aquest curs 23/24 són:

1. Preu d’alumne/a habitual (mínim 3 dies a la setmana i sempre els mateixos): 6,91 €
2. Preu d’alumne/a esporàdic: 7,60 €

Hora màxima per comunicar absències i assistències: 9:30 del mateix dia

• Si la comunicació és fa dins de l’horari establert es retornarà el 40% l’import.
  • Si la comunicació es fa fora de l’horari establert es cobrarà l’import complet del menú

És imprescindible donar-se d’alta a l’APP COLECHEF per fer ús del menjador.

Per fer les gestions diàries relacionades amb el servei de menjador, cal utilitzar l’APP COLECHEF o posar-se en contacte amb la coordinadora utilitzant les següents vies de contacte:

• Telèfon: 682 431 629
  • Mail: menjador@escmadorell.cat

No s’accepten comprovants bancaris ni diners en efectiu.

b) Comunicacions:

La comunicació de canvis en la contractació haurà de fer-se abans de cada mes, per a la seva aplicació al mes següent. Es poden comunicar a través de l’APP COLECHEF o utilitzant les vies de contacte de menjador.

c) Forma de pagament:

El pagament es farà a mes vençut a través de domiciliació bancària durant els primers dies de cada mes. En el cas de la quota de setembre, podrà facturar-se juntament amb la d’octubre

d) Rebuts impagats

L’impagament comporta la baixa temporal del servei, fins al seu pagament efectiu. Haurà d’estar al corrent de pagament de cursos anteriors per poder contractar novament el servei.

Normativa complerta

Com renovar els serveis?

Com donar-me d’alta a l’app?