Menjador

catschool

L’AFA gestiona i organitza el menjador escolar a través de la empresa CAT School., els monitors i el cobrament de quotes.

L’Escola compta amb cuina pròpia. La dietista de l’empresa elabora els menús amb productes ecològics i de proximitat, també hi ha menús especials per a al.lèrgies o intoleràncies. Organitzem jornades obertes a les famílies on poden degustar els menús dels infants i compartir inquietuds.

L’horari de menjador és de 12:30 a 15h. Cada setmana s’organitza un planning d’activitats, tallers i jocs durant l’estona lliure de l’hora de menjador Els alumnes de P3 fan migdiada.

La Comissió de Menjador està formada per la direcció de l’escola, dos representants de l’AFA i un representant de la empresa CAT School. Es reuneix cada dos mesos i fan el seguiment dels temes relacionats amb el menjador.

Els rebuts es cobraran mensualment, mitjançant domiciliació bancària.

VENDA DE TIQUETS D’ESPORÀDICS

Cada dia, de les 9 a 9.20h al despatx de l’AFA, es pot comprar el tiquet esporàdic.

COMUNICACIÓ FALTES D’ASSISTÈNCIA

Les faltes d’assistència es poden comunicar als següents telèfons:
MENJADOR
662 11 54 33 abans de les 10:00h

CONSULTES GESTIÓ ECONÒMICA

Per a consultes sobre la gestió econòmica del menjador i servei d’acollides es pot trucar al telèfon del menjador.

En el document adjunt podeu llegir el resum de l’assemblea extraordinària que es va fer el passat dijous 20 de setembre de 2018 per tractar el tema del pagament dels rebuts del menjador per part de CatSchool.

circular 180925 – assemblea menjador