Projecte els científics i les científiques
29/09/22Aquest curs som la classe dels científics i de les científiques. A partir d’una pregunta repte va sorgir aquest projecte. Han sortit moltes preguntes interessants, en les quals els nens i nenes estan investigant! Estan treballant amb moltes ganes, esforç, il·lusió i ells mateixos van organitzant tot el treball de manera cooperativa.

COMENCEM UN NOU CURS!!
16/09/22Hola famílies, ja estem a sisè!! Comença un nou curs amb molta energia positiva, grans propòsits, grans projectes i tot allò què se’ns presenti al llarg del curs, ho farem amb ganes, il·lusió, motivació i sobretot ho aprofitarem molt i molt, ja que serà el nostre darrer curs a l’escola.
Recordem des de ben petits, que el tobogan de l’escola sempre ens ha agradat, és per això que ens hem volgut fer aquesta foto.

EL MEU INSTI + MEU
22/06/22Nens i nenes de 6è,
Aquest estiu heu de realitzar unes tasques d’estiu per preparar la vostra entrada a l’institut.
Des del seminari de Primària-Secundària de Mataró, han creat 12 càpsules d’estiu que us ajudaran a fer l’institut més vostres.
Són propostes de temes variats i que es poden fer en diferents formats.
TOTS I TOTES HEU DE FER LA CÀPSULA 0 (Em presento) + 2 CÀPSULES A ESCOLLIR (De la 1 a la 11).
Bona sort!
Marc i Noelia
El nostre comiat
22/06/22El passat dilluns vam celebrar el nostre comiat, ja que l’any vinent no hi serem a l’escola. Comencem una nova etapa a l’institut!
Els nostres companys i companyes de l’escola, els mestres i tot el personal, ens van voler fer una gran festa i ens van dedicar balls, cançons i paraules molt boniques. Va ser molt emocionant!!
L’INSTITUT ENS ESPERA!
Cloenda Consell d’infants 2021/22
09/06/22Ahir va tenir lloc la cloenda del Consell d’Infants d’aquest curs. Els nostres representants de 5è i 6è, l’Asier i l’Abril, han estat tot el curs treballant amb altres representants d’altres escoles.
Amb el tema “Discriminació i desigualtats”, que es va votar al plenari de l’Ajuntament al mes d’octubre, han anat fent propostes, reflexionant i analitzant diferents situacions on es produeixen les desigualtats, les faltes de respecte o la discriminació per raons de gènere, classe social o raça.
A l’acte van assistir el David Bote, alcalde de Mataró, i el Miquel Àngel Vadell, regidor d’Educació, a més d’altres representants de partits polítics, que els van animar a continuar treballant per la millora de la igualtat, el respecte, la no discriminació i l’empatia.
Moltes felicitats Asier i Abril! Moltes felicitats als representats per la feina feta!
Què ha significat per a nosaltres l’escola?
27/05/22A pocs dies per acabar aquest curs, els nens i nenes de 6è estem parlant molt de la nova etapa que l’any que ve començarem als instituts. Però també estem reflexionant sobre què ha significat per a nosaltres aquests 9 anys a l’escola.
Per això hem fet aquest núvol de paraules entre tots i totes ple de paraules amb significat, sentiment i molts records.

Colònies de 6è
21/05/22Els nens i nenes de 6è hem passat tres dies de colònies a El Jou Nature, a Guardiola de Berguedà.
Allà hem fet moltes activitats a l’aire lliure: kaiak, tirolina, rutes d’orientació o jocs cooperatius, entre d’altres. També hem fet joc de nit i disco!! Ens ho hem passat súper bé!!
Han estat tres dies molt emocionants, plens d’aventures i confidències, jocs i natura que sempre recordarem, ja que aquestes han estat les nostres últimes colònies a l’escola!
Anem al Bosc Vertical!
07/04/22Per tancar aquest 2n trimestre, els nens i nenes de 6è hem anat al Bosc Vertical! Un parc d’aventures als arbres que està al Parc Forestal de Mataró. Ens ho hem passat molt bé travessant obstacles i volant per les tirolines!
Mireu quines FOTOS més divertides ens hem fet! 😉









