Jocs Florals 2024

Aquests són les guanyadores i el guanyador dels Jocs Florals 2024.

Amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes de primària i aprofitant la diada de Sant Jordi, tots plegats vam compartir la il·lusió d’escriure i que agradi el que s’escriu. L’alumnat va participar en la categoria segons el seu curs: acròstics, endevinalles, còmics, contes, cal•ligrames i poemes.

Trobareu tots els treballs als murals del porxo, incloses les obres guanyadores del concurs.

A totes i tots, moltes gràcies pel vostre esforç!

Gràcies també a l’AMPA de l’escola per la compra dels llibres dels guanyadors.

Visita de l’alcalde a l’escola

Aquesta setmana, emmarcat en l’activitat “Alcalde als barris” en la que l’alcalde de Mataró fa visites als diferents barris de la ciutat, en David Bote ha estat al barri de Vista Alegre.

És per aquest motiu que ell, juntament amb la Beatriz Delgado, la regidora d’educació i esports, i altres tècnics de l’Ajuntament, han visitat la nostra escola.

Han pogut parlar amb els nens i nenes, veure les aules i altres espais de l’escola, així com també parlar amb direcció i alguns docents.

Festa de Carnaval

Després d’una setmana complint les ordres que el Rei Carnestoltes ha anat donant als seus missatgers, avui per fi ha arribat el dia de la gran festa i hem celebrat el Carnaval a l’escola!

Al matí, rebuda del Rei Carnestoltes amb la lectura del pregó i les peticions boges de cada classe. I a la tarda, desfilada per cursos i ball de disfresses.

Si voleu veure totes les fotos, podeu clicar l’enllaç: CARNAVAL 2024

Carnaval 2024

DILLUNS DEL LLIT CAURÀS I AMB PIJAMA A L’ESCOLA VINDRÀS.

DIMARTS AMB UNA CORBATA VINDRÀS O EN TOT CAS… POSA’T UN LLAÇ I FELIÇ AL CARNESTOLTES FARÀS!

DIMECRES FEU-VOS UN BON PENTINAT: DE COLORS, TUPÉS, CUETES… SEREU ELS ARTISTES CONVIDATS!

DIJOUS VINDRÀS AMB UNA PEÇA DE ROBA AL REVÉS I A TOTS I A TOTES ENS IMPRESSIONARÀS!

DIVENDRES EL CARNESTOLTES HA ARRIBAT I A LA TARDA VINDRÀS DISFRESSAT!

“El fil verd” a Mataró Ràdio

El dimarts 30 de gener, una representació de l’espai familiar “El fil verd” va anar a Mataró Ràdio a explicar en què consisteix el projecte que s’ha posat en marxa aquest curs a l’escola.

La Noelia com a directora, l’Albert com a integrador social i la Miriam com a mare de l’escola, van remarcar la importància de l’escola com a punt d’acollida i trobada, on les famílies senten que en formen part i col·laboren amb el centre, creant així un vincle entre família i escola.

Aquest projecte neix de “Fem un cafè”, un programa promogut pel Moviment Educatiu del Maresme amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mataró i les escoles participants, amb l’objectiu d’aconseguir una bona convivència i cohesió als centres educatius.

Si voleu escoltar el programa, ho podreu fer el proper dimarts 6 de febrer a les 9:00 i a les 18:00. En breu penjarem l’enllaç!

Nit de l’esport a Mataró

El passat divendres 26 de gener va tenir lloc la 69a Nit de l’Esport.

Aquest és un acte de reconeixement a totes aquelles persones que tenen una vinculació amb l’esport a la nostra ciutat: entrenadors i entrenadores, jugadors i jugadores, clubs o associacions esportives.

Entre els guanyadors, l’escola Vista Alegre va obtenir el premi a Major Increment de Participació als Jocs Escolars durant el curs 22/23. Un premi que va recollir l’Alícia, com a coordinadora de les extraescolars i els Jocs Escolars del nostre centre.

Destaquem la gran feina de l’Alícia i el seu equip, l’AMPA de l’escola i l’associació Enlleura’t per la implicació amb els infants de la nostra escola i fomentar la passió per l’esport.

Llengua i entorn. Català per a famílies.

El Moviment Educatiu del Maresme, Òmnium Cultural i l’Ajuntament de Mataró promouen la llengua catalana oferint classes de català.

A la nostra escola, aquest curs s’han començat a oferir aquestes classes per a les famílies que no dominen l’idioma i volen aprendre. Les participants venen molt contentes i tenen moltes ganes!