Primers classificats en els Mobile Learning Awards

La nostra escola ha aconseguit aquest dijous el primer premi en els Mobile Learning Awards (MLA) 2019 en l’apartat de Projectes de transformació digital de centres, amb el seu projecte “Digitrans”. La Núria, l’Anna i la Judith, el nostre equip directiu, han pogut recollir el premi a Barcelona en el marc del Changing Education Together del Mobile World Congress, en el decurs d’un acte que ha comptat amb el conseller d’Ensenyament, Josep Bargalló, entre d’altres autoritats.

Si voleu conèixer el projecte, cliqueu aquí , hi trobareu la presentació del projecte

Si voleu mirar l’entrega de premis, podeu mirar-la al següent vídeo:

Els MLA estan integrats dins el programa mSchools, una iniciativa que desenvolupa la creació i l’aprenentatge amb les tecnologies mòbils, i que fomenta l’esperit emprenedor i el treball en equip entre els joves estudiants amb el propòsit de formar-los en aquestes àrees i facilitar-los la integració laboral en un futur.

Després de l’Escola Marià Fortuny, ha que dat classificat en segon lloc el projecte “La competència digital: El nou repte de l’educació d’adults “, del Centre de Formació d’Adults de Bon Pastor, i en tercer lloc el projecte “Delegats Digitals: experiència intercentres”, treball conjunt de l’Institut Narcís Oller i l’Escola La Candela de Valls.