De visita al YOMO de Barcelona

Els alumnes de Quart van anar la setmana passada a visitar el YOMO, el Salo del Mòbil per a la Joventut on la ciència i la tecnologia van de la mà per potenciar una formació més científica dels participants i apropar les darreres novetats educatives d’aquestes àrees. La fira va tenir lloc al complex de la Farga, a l’Hospitalet de Llobregat.

Repartits en petits grups, els i les alumnes del Marià Fortuny van poder triar les activitats que més els interessaven, ja que en la seva totalitat eren tallers on podien manipular i aprendre amb robots, tablets i d’altres enginys que els van acostar a les disciplines que engloba l’STEAM.

Aquest és el segon any que l’escola es desplaça fins al YOMO, un lloc ple d’iniciatives i activitats pensades per als alumnes de Primària i ESO que es celebra coincidint amb el Mobile World Congress de Barcelona, la gran fira mundial dels telèfons i dispositius mòbils.