Preparant el ball de final de curs

La darrera setmana abans de les vacances de Setmana Santa hem celebrat les jornades culturals a l’escola amb la temàtica, “EL CIRC”. Des de l’àrea de Música i Educació Física hem treballat de manera cooperativa els moviments a l’espai del balls de final de curs.

Cada curs ha realitzat diverses propostes de posada en escena sobre com voldrien els alumnes que fos el seu ball. Finalment, s’ha sotmès a votació quina era la idea més treballada i amb més acceptació i cada curs ha triat una proposta. Ara, durant les properes setmanes, els alumnes treballaran a Música i Educació Física la coreografia sencera del ball per arribar a finals de maig dominant les seves actuacions.

Han estat uns tallers molt enriquidors on els alumnes han après i gaudit molt, i han pogut comprovar com amb el treball cooperatiu poden realitzar qualsevol tasca, com per exemple la de preparar el ball que realitzaran al Pavelló Olímpic a final de curs.

Els alumnes han decidit quina serà la posada en escena durant el ball de final de curs