PORTES OBERTES 2021

Vols conèixer un projecte innovador abans de prendre una decisió tan important com és la tria d’escola del teu fill/a?

Aquest curs les Portes Obertes de l’escola seran diferents. Els qui preferiu conèixer el nostre projecte virtualment podreu fer-ho a través d’una videoconferència i els qui vulgueu conèixe’l presencialment, ho podreu fer concertant dia i hora de visita.

QUAN? De l’1 al 5 de març ( concretarem amb tu l’horari)

COM? Dues opcions: telemàtica o presencial.

• Opció telemàtica: concretem dia i hora per fer una videotrucada.
  • Opció presencial: en grups de menys de 10 persones o individual.

Demana cita prèvia a: 977754270 / 621371256 o respon a aquest breu formulari

NECESSITES MÉS INFORMACIÓ?

Llegeix el nostre tríptic informatiu

Mira el vídeo del nostre projecte

www.mariafortuny.cat

Segueix la nostra tasca a les xarxes: Twitter i Instagram

Per què hauries de voler conèixer el projecte?

• Perquè et sorprendrà el canvi que ha fet l’escola en els darrers anys.
  • Perquè tenim un equip de professionals en constant formació.
  • Perquè per a prendre una decisió com aquesta sempre cal conèixer totes les opcions.
  • Perquè les metodologies actives i centrades amb els alumnes afavoriran el desenvolupament integral del teu fill/a.
  • Perquè treballem respectant els diferents ritmes d’aprenentatge perseguint el màxim desenvolupament de cada infant.
  • Perquè cuidem molt la relació entre escola i família a partir de les tutories individualitzades, acompanyament de la les noves famílies i activitats obertes a totes les famílies.
  • Perquè perseguim la qualitat educativa a partir de l’avaluació constant de l’impacte de les decisions del centre en la millora educativa tant en actitud dels infants envers l’aprenentatge com en la millora dels resultats de tots l’alumnat.
  • Perquè treballem amb metodologies actives: espais d’aprenentatge, tallers de llengua i matemàtiques,
  • Perquè donem veu i vot a l’alumnat i a les famílies a partir de les assemblees d’aula, el Consell d’infants i les trobades amb les famílies.
  • Perquè som un Centre Magnet i tenim una aliança amb el Col·legi d’Arquitectes de Tarragona i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la Universitat Rovira i Virgili, amb els qui els alumnes duen a terme diferents projectes relacionats amb l’arquitectura i la millora de l’escola al llarg del curs.
  • Perquè treballem la competència digital de l’alumnat des P3, introduint les propostes de robòtica i programació.
  • En definitiva, eduquem els adults del futur perquè tinguin les eines i competències necessàries per a assolir els èxits que es marquin.

Com treballem a l’escola Marià Fortuny?

Contacta’ns i descobreix-ho! Et sorprendrem 🙂