APRENEM A NEDAR!!!

Aquest any tornem a participar en el projecte “CAP INFANT SENSE SABER NEDAR”, i hem anat al Reus Deportiu.

El primer dia quan vam entrar a la piscina, l’aigua estava fresqueta i ens feia pessigolles als peus. Alguns cridàvem, altres ens agafàvem ben fort a la vora, però els nostres monitors ens van dir que l’aigua era amiga nostra.

De seguida anem començant a flotar i a moure les cames i els braços. Al principi semblava que fèiem ball de granotes, però a poc a poc anem avançant per aconseguir ser autèntics nadadors.

Ara ens ho passem superbé a la piscina! Ja no tenim por, ens agrada esquitxar, saltar i jugar amb l’aigua.

Aprendre a nedar és una habilitat molt important que ens pot ajudar en moltes situacions i que té molts beneficis.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut