“Som Circ”

Tota l’escola hem celebrat aquest dijous el festival de Final de Curs, un espectacle que ha tingut lloc al Pavelló Olímpic Municipal obert a les famílies de tot l’alumnat i que enguany s’ha desenvolupat sota el lema “Som Circ”. En total han estat nou actuacions temàtiques que han posat punt i final als assajos i el treball realitzats durant tot el tercer trimestre.

A Infantil, els nens i nenes de P3 han estat Pallassos de molts colors; els de P4 han estat Arlequins; i els de P5 han estat Mims. I pel que respecta a Primària, les classes de Primer han fet de Forçuts; les de Segon han estat Mags; les de Tercer s’han convertit en Pallassos de la Televisió; les de Quart han passat a ser Acròbates; les de Cinquè han ofert una actuació d’Equilibristes; i les de Sisè han tancat el festival fent de Malabaristes.

A continuació us deixem un enllaç per poder veure imatges i vídeos de les actuacions dels nens de l’Escola Marià Fortuny