L’escola acull dues obres clàssiques de teatre en anglès

Tots els alumnes des de P5 fins a Sisè han passat aquest divendres per la Sala d’Actes de l’escola per assistir a un dia d’obres de teatre en anglès, una activitat organitzades des de l’àrea de llengua anglesa.

Els nens i nenes de P5 i Cicle Inicial han gaudit veient l’obra de teatre “Hansel and Gretel”, interpretada per la companyia  “Theatre4Schools”.

Per la seva banda, els alumnes de cicle mitjà i els de cicle superior també han pogut gaudir de la mateixa obra de teatre: “The Treasure island”, on igualment els actors i actrius han fet passar una molt bona estona al públic present, interactuant amb ells i ajudant-los en l’aprenentatge de l’anglès. We have enjoyed!!!