Recital de poesia al Marià Fortuny

Els alumnes de Cicle Superior de l’escola han pogut gaudir d’un magnífic Recital Poètic a càrrec de Josefina Marco i Isabel Castellnou. L’acte ha servit per seguir donant a conèixer a l’alumnat aquest preciós estil literari.

L’acte ha comptat amb la recitació de poemes clàssics, s’han recordat les característiques de la poesia en general, s’han explicat què són els haikus japonesos i finalment també s’han llegit creacions pròpies. Des de l’escola, agraïm a la Isabel, mare de la mestra Rut, i la Josefina, mare de l’Àngels, la seva assistència per poder dur a terme aquesta activitat.