Coneixent John Lennon

Els alumnes de cicle superior han visitat l’exposició de John Lennon al Centre Cívic Migjorn del nostre barri, amb la finalitat de conèixer la figura d’aquest músic i la seva trajectòria artística amb el grup del Beatles. Durant la visita, han pogut veure partitures i imatges, escoltar cançons seves i gaudir de les explicacions del Josep Maria Gómez, el propietari.

Aquesta visita cultural ha estat prèviament treballada a l’aula a través de la cançó “Imagine”, amb la qual hem commemorat el Dia Mundial de la Pau.

Aquí teniu una mostra de diferents imatges de les visites que hem fet a l’exposició.

Diferents reconeixements obtinguts per John Lennon durant la seva carrera artística