Campions de la FLL al millor projecte científic!!!

L’equip d’alumnes de Sisè “S-Team” ha obtingut el primer premi al millor projecte científic en la First Lego League, un certamen de robòtica celebrat a Tarragona el passat dissabte en el qual l’escola ha participat per primer cop. En total han competit 30 equips diferents que han reunit més de 500 estudiants al Palau de Congressos.

Moment del lliurament del premi a l’S-Team

El repte d’aquesta edició, que s’ha anomenat “Into Orbit”, s’ha interessat en la recerca de solucions innovadores que facilitin la vida a l’espai. I aquí és on la Kawtar Abdedaime, la Fàtima Boukhabza, l’Ahmed Zizouni, el Ziad Bounouafi, la Doae Lahlahi, la Fàtima Zhara El Bayed, la Fàtima Saghrouchni, la Fàtima Chaoui, el Mohamed Zougagh i l’Achraf Mahmouh, en representació de tots els companys de Sisè i amb l’assessorament del Fran Martín i la Núria Sabaté, han pogut realitzar un formidable treball en equip i una magnífica presentació del seu projecte.

Els components de l’equip, preparant la seva actuació

En total han estat representades 24 escoles del Camp de Tarragona, repartides en la categoria sènior, de 10 a 16 anys, i la júnior, de 6 a 9 anys. L’objectiu principal de la First Lego League, organitzat per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat Rovira i Virgili, és animar els joves estudiants, i en especial a l’alumnat femení, a que tinguin una visió més científica i es promoguin els valors del treball en equip i la capacitat emprenedora dels joves en l’àmbit de la ciència i la tecnologia.

El jurat, escoltant l’exposició del projecte

L’equip, programant els robots amb l’ordinador

La Fàtima Zhara i la Doae, atracció del Palau de Congressos de Tarragona

Els guanyadors, feliços per l’èxit obtingut