Robòtica a l’escola

Durant aquesta setmana, l’alumnat de Cicle mitjà i superior hem participat en el taller de robòtica “PETITS ENGINYERS“.

Vam conèixer de primera mà el Dash, un robot amb el que vam gaudir d’allò més. El nostre repte va ser dissenyar un circuit per on havíem de fer passar el nostre nou amic.

El Dash rep les ordres a través d’una tauleta tàctil que es connecta al robot per mitjà d’una aplicació i amb la qual es programen les ordres necessàries.

Vam treballar les mesures, vam fer estimacions i càlculs, però sobretot, ens vam adonar que la participació de totes i tots els membres de l’equip era imprescindible. Així que podem dir… REPTE SUPERAT!

Aquí us anirem posant algunes fotos de les sessions, cliqueu sobre la imatge per veure-les.