Relats digitals

A l’escola hem treballat el relat digital. I com ho hem fet?

Primer els alumnes van llegir un llibre d’on havien de treure idees. A continuació havien de pensar l’argument de la seva pròpia història original. Després havien de redactar allò que finalment enregistrarien,  ells mateixos van fer de narradors, i van interpretar els diàlegs.

També van crear els decorats i buscar els efectes de so. Finalment ho van muntar amb diferents programes i/o aplicacions per a dispositius mòbils.

Quan tot va estar enllestit, ho vam penjar al youtube perquè alguns van participar en un concurs de relats digitals.

Tot plegat va ser molt divertit i enriquidor. Estem esperant impacients per poder muntar el proper!

Aquí podreu veure el resultat dels relats digitals:

P5 A – El pastís de Sant Jordi

P5 B – L’ofici dels súper herois