L’escola es solidaritza amb La Marató de TV3

Aquest any la Marató de TV3 ajuda a investigar contra les malalties infeccioses. Des de l’escola, com ja és tradició, volem aportar el nostre granet de sorra.

Durant la setmana hem estat explicant i investigant sobre aquest tema. També hem visitat la pàgina web de la Marató on hi ha moltes explicacions sobre com previndre i tractar aquestes malalties, hi ha vídeos molt interessant que les mira des de diversos punts de vista.

Per tal de conscienciar sobre alguns aspectes, el dimarts, els nens i nenes de Cicle Superior van rebre la visita d’una infermera d’un dels hospitals de Tarragona, els hi va explicar moltes coses, i van aprendre sobre el tema principal de La Marató.

Una altra activitat que vam fer va ser un acte conjunt el divendres a la tarda, on vam exposar les maneres de prevenir les malalties infeccioses. Hi havia una gran rosa al centre de la nostra rotllana, un dels símbols d’aquesta temporada de La Marató, i els nens i nenes van anar llegint missatges de prevenció. Cliqueu aquí per veure fotos de l’acte.

I finalment, i amb la intenció de recollir diners per solidaritzar-nos amb la campanya per a la investigació, el dissabte al matí vam fer una caminada solidària. Va ser tot un èxit. Aquí podreu gaudir de les imatges d’aquest bonic matí de dissabte.