FESTA de TARDOR

Els nens i nenes de P5 han convidat a les CASTANYERES a la nostra escola i, perquè torrin les CASTANYES ben contentes, TOTS els alumnes d’Infantil els hem preparat BALLS i CANÇONS de la TARDOR.

Primer, el Jordi ens ha fet una broma fent-se passar per castanyera, però no ens ha enganyat i les CASTANYERES estaven amagades a l’escenari!

Cada nivell ha cantat i ballat una cançó:    P5 – Baixem de la muntanya P4 – A la tardor i P3 – M’agrada la tardor

Al final, hem ballat i cantat TOTS JUNTS amb les CASTANYERES la cançó de la “Castanyer” i “Marrameu torra castanyes” i els hem donat les paperines perquè les omplin ben plenes de castanyes torrades.

Moltes gràcies per venir a la nostra festa, CASTANYERES!!!!

Cliqueu la imatge i veureu tota la FESTA