TARRACOnada 2017

Aquest curs, els alumnes de 5è hem participat a la TARRACOnada 2017.

La TARRACOnada és un projecte pilot col·laboratiu, multicompetencial i interdiscipinar de georeferenciació i tecnologia mòbil adreçat a l’alumnat de cicle superior de primària i secundària, perquè els alumnes de les comarques tarragonines coneguin Tarragona i aprenguin a moure’s i descobrir la ciutat. En aquesta primera edició hi han participat 360 alumnes de 16 centres.

Els alumnes ens vam dividir en grups de 5 i a cada grup li van tocar 5 targetes que ens dèien a quins llocs havíem d’anar. Totes les targetes teníen un codi QR que havíem de llegir amb el mòbil i  A cada lloc hi havia un joc de pistes i una prova a fer. Les proves éren divertides. Vam haver de fer vídeos, selfis, àudions, entrevistes, fotografies, poemes del tipus haiku… Ens ho vam passar molt bé!

Si voleu saber més sobre la TARRACOnada, visiteu la web del projecte: http://www.wmcproject.org/tarragona/

Si teniu instagram, si busqueu amb el hastag #tarraconada podreu veure totes les fotografies que els participants de tots els centres van anar penjant-hi.

Aquí veureu algunes fotografies del dia:

img1487280525111 img1487234432048